Herbalife klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze Herbalife producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar: info@shapecare.nl


Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Onze kracht

  • Betaal achteraf met Afterpay
  • Herbalife meestal de volgende dag in huis
  • Verzending met PostNL of DPD
  • Ook levering op zaterdag en maandag !
  • Bij bestelling boven 50 euro geen verzendkosen
  • Gratis deskundig advies
  • 26 jaar ervaring
  • 30 dagen niet tevreden geld terug garantie
  • Veilig bestellen en betalen
  • De beste service
  • Wij belonen onze trouwe klanten !
  • Aangesloten bij Webshop Keurmerk
  • Bij elke Herbalife bestelling ontvangt u loyalty punten voor extra korting!

Contact

Shape Care International
Onafhankelijk Herbalife Nutrition Member

Karin Klaver

Hollandse Hout 342
8244 GP Lelystad
info@shapecare.nl

Levering via PostNL

Levering via PostNL

Betaalmogelijkheden

© 2015 - 2021 Uw Herbalife distributeur Shape Care | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel